Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Συνομιλία με υδραυλικό

Μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να έχω υδραυλικό αξιόπιστο. Πολύφερνη νύφη, χωρίς πολύ χρόνο για μικροδουλίτσες όπως οι δικές μου. Μεγάλο θέμα οι μάστορες...
Χθες τον (ξανά)πήρα τηλέφωνο γιατί με έχει "βάλει στις καλένδες". Ο διάλογος που ακολουθεί είναι αληθινός και έχει γίνει ήδη viral:


Εγώ: Στράτο μέ 'χεις ξεχάσει. (ούτε καλημέρα, ούτε καλησπέρα, ούτε γεια)
Στράτος: Ποτέ! Σ' έχω μέσα στο μυαλό μου.
Εγώ: Σε καμιά απομακρυσμένη σκοτεινή γωνιά;
Στράτος: Όχι, όχι. Να σκεφτείς ότι η γυναίκα μου αναρωτιέται ποια είναι αυτή που απασχολεί το μυαλό μου.

Έπεσα κάτω απ' τα γέλια ...
Συμπέρασμα: αν αντιμετωπίζουμε τα πράγματα και τα θέματα με χιούμορ που δεν προσβάλει τον άλλο, τότε η διάθεση αλλάζει και οι συνεργασίες γίνονται ακόμα καλύτερες.

(Σήμερα το μεσημέρι θα επιμεληθεί τις διαρροές του νεροχύτη ...πλιτς-πλατς)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου