Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Πρωτότυπη συσκευασία μακαρονιών

Μια επιχείρηση για να μπορέσει να έχει δυνατό brand name δεν πρέπει να αρκεστεί στην εύρεση σωστού ονόματος, σωστού λογότυπου και τη διαφορετικότητα του προϊόντος. Καθοριστικό ρόλο στην αντίληψη του καταναλωτή παίζει η συσκευασία.

creative-packaging-pasta-hairstyles-nikita-14

Βλέποντας τη δουλειά της Nikita (Ρώσικη διαφημιστική εταιρία με έδρα τη Μόσχα) για συσκευασίες μακαρονιών, σκέφτηκα αυτόματα τα ράφια των Super Market όπου τα μακαρόνια μου φαίνονται παρόμοια κι αυτό γιατί οι συσκευασίες τους είναι πανομοιότυπες. Παρ' όλες τις διαφορές στα σχήματα, χρώματα και συστατικά των μακαρονιών, η εντύπωση είναι η ίδια - χοντρικά. Θα προτιμούσα μια συσκευασία που θα ξεχώριζε τη μάρκα που προτιμώ από τις άλλες. Η παρακάτω φωτογραφία δεν είναι πραγματική, όμως επιβεβαιώνει τη γνώμη μου για τη διαφορετικότητα της συσκευασίας.

creative-packaging-pasta-hairstyles-nikita-13

Η Nikita παιχνιδίζοντας με το ίδιο το μακαρόνι το μετέτρεψε σε μαλλιά, αιχμαλωτίζοντας το μάτι και μετατρέποντας τη γνωστή βαρετή συσκευασία σ' ένα αξιοπρόσεκτο προϊόν.

creative-packaging-pasta-hairstyles-nikita-12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου