Οι ευρηματικές συσκευασίες προϊόντων κεντρίζουν πάντα το ενδιαφέρον μας. Υπάρχουν δε φορές που αγοράζουμε προϊόν λόγω συσκευασίας και όχι λόγω περιεχομένου. Το τελευταίο καιρό είναι της μόδας τα διαφόρου τύπου DIY, οπότε όταν επώνυμες εταιρίες μας αφήνουν να αυτοσχεδιάζουμε και να δημιουργούμε τη δική μας προσωπική συσκευασία, εεε τότε ποιός μας πιάνει...
Κάποιες ιδέες συσκευασίας και ετικέτας μπουκαλιών που προκαλούν το ταλέντο μας και εξάπτουν τη φαντασία μας:
- Μπουκάλι με κρυφό μήνυμα. Όσο περισσότερο από το έγχρωμο υγρό του μπουκαλιού πίνεις, τόσο περισσότερο εμφανίζεται το μήνυμα που είναι τυπωμένο πάνω στη φιάλη. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι από νερό εμπλουτισμένο με μαύρα φυσικά ιχνοστοιχεία.
- Πρακτική συσκευασία που δεν αφήνει σταγόνα να πάει χαμένη, σχεδιασμένη από τους Veronica Kjellberg και Mila Rodriquez. Τα πλεονεκτήματα της συσκευασίας αυτής είναι ότι στέκεται εύκολα στα ράφια των καταστημάτων πώλησης, όταν το πιέζεις καταλαβαίνεις πόσο υγρό απομένει μέσα και όταν αδειάσει η πιεσμένη πλέον συσκευασία καταλαμβάνει μικρό όγκο στην ανακύκλωση.
- Η Origami - ετικέτα που μεταμορφώνεται σε λουλούδι. Η Clara Lindsten παρουσίασε αυτή την ιδέα στην Expo του Μιλάνου το 2006. Η σκέψη είναι ότι πολλοί άνθρωποι λόγω νευρικότητας "παίζουν" σχίζοντας το χαρτί της ετικέτας. Τώρα, μπορούν να μετατρέψουν τη νευρικότητά τους σε κάτι όμορφο - ένα χάρτινο λουλούδι.
- Παίζω παιχνίδια τύπου "ένωσε τις τελίτσες", "βγες από τον λαβύρινθο", κλπ. που βρίσκονται τυπωμένα πάνω στην ετικέτα του κρασιού, σχεδιασμένο από την πολυβραβευμένη Ισπανική εταιρία Dorian.
- Ετικέτα μαυροπίνακας - ζωγράφισε με κιμωλία ότι θες από τη σειρά cuatroalmas.
Κάποιες ιδέες συσκευασίας και ετικέτας μπουκαλιών που προκαλούν το ταλέντο μας και εξάπτουν τη φαντασία μας:
- Μπουκάλι με κρυφό μήνυμα. Όσο περισσότερο από το έγχρωμο υγρό του μπουκαλιού πίνεις, τόσο περισσότερο εμφανίζεται το μήνυμα που είναι τυπωμένο πάνω στη φιάλη. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι από νερό εμπλουτισμένο με μαύρα φυσικά ιχνοστοιχεία.
- Πρακτική συσκευασία που δεν αφήνει σταγόνα να πάει χαμένη, σχεδιασμένη από τους Veronica Kjellberg και Mila Rodriquez. Τα πλεονεκτήματα της συσκευασίας αυτής είναι ότι στέκεται εύκολα στα ράφια των καταστημάτων πώλησης, όταν το πιέζεις καταλαβαίνεις πόσο υγρό απομένει μέσα και όταν αδειάσει η πιεσμένη πλέον συσκευασία καταλαμβάνει μικρό όγκο στην ανακύκλωση.
- Η Origami - ετικέτα που μεταμορφώνεται σε λουλούδι. Η Clara Lindsten παρουσίασε αυτή την ιδέα στην Expo του Μιλάνου το 2006. Η σκέψη είναι ότι πολλοί άνθρωποι λόγω νευρικότητας "παίζουν" σχίζοντας το χαρτί της ετικέτας. Τώρα, μπορούν να μετατρέψουν τη νευρικότητά τους σε κάτι όμορφο - ένα χάρτινο λουλούδι.
- Παίζω παιχνίδια τύπου "ένωσε τις τελίτσες", "βγες από τον λαβύρινθο", κλπ. που βρίσκονται τυπωμένα πάνω στην ετικέτα του κρασιού, σχεδιασμένο από την πολυβραβευμένη Ισπανική εταιρία Dorian.
- Ετικέτα μαυροπίνακας - ζωγράφισε με κιμωλία ότι θες από τη σειρά cuatroalmas.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου