Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Η λαϊκή αγορά στο σπίτι μας!

Έχω θέμα με τις λαϊκές αγορές. Πηγαίνω να αγοράσω 2-3 πράγματα και καταλήγω να φορτώνω το αυτοκίνητο 2 φορές. Μου αρέσει που τα βλέπω φρέσκα και ολίγων ωρών κομμένα και λυσσάω. Αγκομαχώ να τα κουβαλήσω σπίτι, με πιάνει η μέση μου, το πορτοφόλι άδειο. Η οικογένεια γκρινιάζει. Δεν είναι έτοιμοι ακόμα να γίνουν χορτοφάγοι. Με 3 λαϊκές την εβδομάδα και 1 βιολογική, έχω καταστραφεί η γυναίκα. Μόλις πρόσφατα βρήκα τη λύση.


Το site stokarotsi.gr προσφέρει τη δυνατότητα να ψωνίσω online εκλεκτά και φρέσκα ελληνικά προϊόντα από επώνυμους παραγωγούς από την λαϊκή αγορά της περιοχής μου και τα προϊόντα να έρθουν στο σπίτι μου χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Παραγγελίες γίνονται δεκτές έως τις 18:00 το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας από την ημέρα που πραγματοποιείται η λαϊκή από την οποία ψωνίζετε. Οι διαχειριστές του site εξασφαλίζουν πως τα προϊόντα που θα ψωνίσετε είναι α' ποιότητας, φρέσκα και διαλεγμένα το ίδιο πρωί. Ενδεικτικά κάποια προϊόντα προς πώληση: Φρούτα, αυγά, λαχανικά, όσπρια, μέλι και ξηροί καρποί.
Προσοχή: η πληρωμή γίνεται με μετρητά κατά την παραλαβή των αγαθών - όπως και στη λαϊκή.
Π
Source: http://www.alimosonline.gr/9571-%CE%B7-%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CE%B8%CF%8C%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CF%83%CE%B1%CF%82


Φέρνουν τα προϊόντα των παραγωγών στο σπίτι μου από τη λαϊκή που γίνεται κάθε Παρασκευή στην περιοχή μου. Φρεσκοκομμένα και σε ανταγωνιστικές τιμές, τα ακουμπάνε στο τραπέζι της κουζίνας και ξεκούραστη πλέον έχω μόνο την τοποθέτησή τους και το μαγείρευμά τους. Οργάνωση θέλει η ζωή για να έχουμε χρόνο για πράγματα που αξίζουν και γεμίζουν την ψυχή μας.


Από τη σελίδα τους σας μεταφέρω κάποιες χρήσιμες πληροφορίες:
Εξυπηρετούν περιοχές στην Αττική που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από τις λαϊκές αγορές των συνεργαζόμενων παραγωγών τους:
και... Ωρωπός!

Μπείτε στη σελίδα τους stokarotsi.gr για να παραγγείλετε ηλεκτρονικά. 
Δέχονται και τηλεφωνικές παραγγελίες στο 211 1823996 (10.00 - 18.00)
ΠΡΟΣΟΧΗ: παραγγέλνεις την προηγούμενη ημέρα από αυτήν της λαϊκής σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου