Φανταστείτε έναν μαγικό καθρέφτη που θα σας προτείνει το κατάλληλο παντελόνι για την μπλούζα που φοράτε! Ένα αντικειμενικό μάτι για το τι ταιριάζει στο σώμα σας. Μια οθόνη που σου δείχνει το πως φαίνεσαι με συγκεκριμένα ρούχα. Φοβερό; Απίθανο; Και όμως υπάρχει!
Η πατενταρισμένη τεχνολογία λέγεται Memory Mirror από την Καλιφορνέζικη εταιρία MemoMi.
Ο καθρέφτης περιέχει κάμερα και λογισμικό που σας δείχνει το ρούχο που θέλετε περιμετρικά και σας βοηθάει να κάνετε συγκρίσεις με άλλες επιλογές σας.
Ο ψηφιακός αυτός καθρέφτης δίνει δηλαδή τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει εικόνα 360 μοιρών από κάθε γωνία για το προϊόν, που μπορεί να είναι όχι μόνο ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ. Είναι το νέο ψηφιακό δοκιμαστήριο. Ο καθρέφτης έχει μάλιστα κωδικό, που μπορεί ο πελάτης να στείλει με e-mail, αν θέλει να συζητήσει και να πάρει τη γνώμη φίλων και γνωστών. Ο καθρέφτης μπορεί να αλλάξει το χρώμα του ρούχου, μέχρι να βρει ο πελάτης αυτό που του αρέσει. Θυμάται μάλιστα και όλα τα ρούχα, που έχει δοκιμάσει ο πελάτης, ώστε να αποφεύγει να φοράει για δεύτερη φορά τα ίδια.
Ο καθρέφτης δείχνει μάλιστα αν ένα ρούχο σας ταιριάζει, ακόμη κι αν δεν το δοκιμάσετε ποτέ.
Φυσικά συλλέγουν στοιχεία για κάθε πελάτη προκειμένου η αγοραστική εμπειρία να είναι πιο εύκολη και να αγοράσουμε προϊόντα που πράγματι μας ικανοποιούν. Το ερώτημα όμως είναι πώς θα διαχειριστούν οι εταιρίες τα δεδομένα των πελατών που θα έχουν στη διάθεσή τους και πώς θα τα προστατέψουν;
Σε ορισμένα πολυκαταστήματα, όπως τα Neiman Marcus και τα Nordstrom στην Αμερική, δοκιμάζουν διάφορες εκδοχές high-tech δοκιμαστηρίων με καθρέφτες με μνήμη. Καθώς η τεχνολογία θα γίνει πιο φτηνή, τα ψηφιακά δοκιμαστήρια θα τα βλέπουμε όλο και σε περισσότερα καταστήματα.
Δείτε το βιντεάκι για να πάρετε μια ιδέα.
Η πατενταρισμένη τεχνολογία λέγεται Memory Mirror από την Καλιφορνέζικη εταιρία MemoMi.
Ο καθρέφτης περιέχει κάμερα και λογισμικό που σας δείχνει το ρούχο που θέλετε περιμετρικά και σας βοηθάει να κάνετε συγκρίσεις με άλλες επιλογές σας.
Ο ψηφιακός αυτός καθρέφτης δίνει δηλαδή τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει εικόνα 360 μοιρών από κάθε γωνία για το προϊόν, που μπορεί να είναι όχι μόνο ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ. Είναι το νέο ψηφιακό δοκιμαστήριο. Ο καθρέφτης έχει μάλιστα κωδικό, που μπορεί ο πελάτης να στείλει με e-mail, αν θέλει να συζητήσει και να πάρει τη γνώμη φίλων και γνωστών. Ο καθρέφτης μπορεί να αλλάξει το χρώμα του ρούχου, μέχρι να βρει ο πελάτης αυτό που του αρέσει. Θυμάται μάλιστα και όλα τα ρούχα, που έχει δοκιμάσει ο πελάτης, ώστε να αποφεύγει να φοράει για δεύτερη φορά τα ίδια.
Ο καθρέφτης δείχνει μάλιστα αν ένα ρούχο σας ταιριάζει, ακόμη κι αν δεν το δοκιμάσετε ποτέ.
Φυσικά συλλέγουν στοιχεία για κάθε πελάτη προκειμένου η αγοραστική εμπειρία να είναι πιο εύκολη και να αγοράσουμε προϊόντα που πράγματι μας ικανοποιούν. Το ερώτημα όμως είναι πώς θα διαχειριστούν οι εταιρίες τα δεδομένα των πελατών που θα έχουν στη διάθεσή τους και πώς θα τα προστατέψουν;
Σε ορισμένα πολυκαταστήματα, όπως τα Neiman Marcus και τα Nordstrom στην Αμερική, δοκιμάζουν διάφορες εκδοχές high-tech δοκιμαστηρίων με καθρέφτες με μνήμη. Καθώς η τεχνολογία θα γίνει πιο φτηνή, τα ψηφιακά δοκιμαστήρια θα τα βλέπουμε όλο και σε περισσότερα καταστήματα.
Δείτε το βιντεάκι για να πάρετε μια ιδέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου