Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Αγαπημένη μου μαμά

Αποτέλεσμα εικόνας για famous paintings mother and childΜάνα είναι μόνο μία... Αυτό ακούγεται κοινό αλλά είναι αλήθεια.
Είναι Ο άνθρωπός μας, είναι αυτή που πάντα μας στηρίζει, είναι αυτή που πάντα μας βοηθάει, είναι αυτή που μας δίνει κομμάτι από τον εαυτό της καθημερινά.
Μα πάνω απ' όλα είναι η μοναδική που μας αγαπάει χωρίς όρους.

Επιδιώξτε να είσαστε όσο πιο κοντά της γίνεται και χαρείτε την όσο την έχετε.

Αποτέλεσμα εικόνας για μαργαριτεςΤη μαμά μας πρέπει να την τιμάμε και να τη γιορτάζουμε κάθε μέρα. Σήμερα που είναι η παγκόσμια επίσημη Γιορτή της Μητέρας αφήστε τα κακόγουστα δώρα που πουλάνε τα μαγαζιά. Ζωγραφίστε μια κάρτα, γράψτε κάποια λόγια που να φανερώνουν τα συναισθήματά σας, κόψτε λίγες μαργαρίτες και κάντε της μια μεγάλη αγκαλιά. Αν είστε μακριά, πάρτε την τηλέφωνο και πείτε της πόσο πολύ την αγαπάτε. Το έχω ξαναπεί το πόσο σημαντικό είναι να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας.


Μήνυμα στη μοναδική και άξια μανούλα μου:
Για όλα όσα με δίδαξες…μου έδειξες….μου έδωσες…ποτέ δεν θα' ναι αρκετή καμία ευχή για να σου δώσω…..απλά χρόνια πολλά….να είσαι γερή….Σ' αγαπώ πολύ.
"Η μητέρα μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά μαζί μου αλλά νομίζω ότι της άρεσε" του Mark Twain

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου