Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ανάπτυξη του εαυτού μας

Αποτέλεσμα εικόνας για beautiful lifeΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ αλλά δε φταίει η ζωή αν εμείς δεν μπορούμε να την απολαύσουμε. ΕΜΕΙΣ φταίμε. Οι άνθρωποι ως οντότητες αν σταματήσουμε να αναπτύσσουμε τον εαυτό μας, δε θα καταφέρουμε να ανακαλύψουμε ποτέ το πόσο καταπληκτικοί άνθρωποι είμαστε! Δε θα πάρουμε από τη ζωή αυτά που μας προσφέρει. Τι εννοώ; Εννοώ ότι έχουμε πολλές δυνατότητες και ικανότητες σε ύπνωση. Γι' αυτό ανοίξτε τα αυτιά σας, αλλάξτε συνήθειες, κάντε καινούρια πράγματα, πραγματοποιήστε τις ιδέες σας και εξελιχθείτε. Θα αισθανθείτε πιο γεμάτοι και σίγουρα πιο έτοιμοι να διαχειριστείτε πράγματα και καταστάσεις. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν γιατί όλοι μας έχουμε υποχρεώσεις και περιορισμένο χρόνο-χρήμα. Θετική σκέψη χρειάζεται και θέληση για να απολαύσουμε αυτά που μπορούμε να έχουμε αλλά που δεν τα εκτιμάμε αλλά και δεν τα κυνηγάμε όσο πρέπει.

Αποτέλεσμα εικόνας για εεδεΠριν από 5 χρόνια παρακολούθησα το "Diploma in Management and Leadership" του CMI που πραγματοποιείται στην ΕΕΔΕ και μου άλλαξε τον τρόπο ζωής! Είναι από τα ωραιότερα πράγματα που έχω κάνει για τον εαυτό μου.
Κάθε φορά έφευγα από τα μαθήματα με καινούρια ερεθίσματα, διαφορετικές εικόνες που έπρεπε να επεξεργαστώ, να τα δουλέψω μέσα μου, να τα εφαρμόσω και να βελτιώσω τον τρόπο που διαχειρίζομαι τη ζωή μου.
Κάθε φορά ένοιωθα ένα καινούριο παράθυρο με ενδιαφέροντα πράγματα να ανοίγεται μπροστά μου.
Ήδη από τις πρώτες ημέρες κατάφερα να μειώσω το άγχος μου και να αντιδρώ πιο ήρεμα στον παραλογισμό των γύρω μου.
Ξαναγεννήθηκε η έμφυτη τάση της ανθρώπινης φύσης μου να ανακαλύπτει νέα πράγματα και να απολαμβάνει την έκπληξη που η γνώση μπορεί να προκαλέσει. Ένοιωσα πολύ δυνατή, έτοιμη να προσφέρω πολλά.

Η επόμενη πρόταση είναι στα όρια του γλυκανάλατου- πράγμα που δεν μου ταιριάζει- όμως επειδή στην Ελλάδα δεν εκτιμάμε αυτά που μας προσφέρονται και δεν έχουμε μάθει να λέμε "ευχαριστώ" αποφάσισα να το γράψω. Μετά από τόσα χρόνια θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην κα Μαίρη Κατσιλούλη, υπεύθυνη Προγραμμάτων Επαγγελματικής Πιστοποίησης της ΕΕΔΕ, που με παρότρυνε στο να συμμετέχω σ΄αυτό το πρόγραμμα. Πέρα από τους εισηγητές πρέπει να ομολογήσω ότι οι συμμετέχοντες ήταν μια καταπληκτική ομάδα και περάσαμε εξαιρετικά.

Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει καινούρια σειρά (η ιστοσελίδα τους αναφέρει άλλη ημερομηνία) και μπορείτε να πάρετε πληροφορίες στο 210 2112000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου