Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Περί αγένειας και οδήγησης

Ένα από τα πράγματα που με ενοχλούν στην καθημερινή μου ζωή είναι η αγένεια των ανθρώπων. Δεν έχω την απαίτηση να μου ανοίγουν την πόρτα ούτε να μου πουν το αυτονόητο "γεια" ή το "καλημέρα" όταν με βλέπουν. Δε θέλω όμως να μου μιλάνε στον ενικό ή να μου χτυπάνε την πλάτη φιλικά άνθρωποι που μόλις έχω γνωρίσει. Δε θέλω να μου παίρνουν τη σειρά στην ουρά της τράπεζας ή του super market. Δε θέλω να με σπρώχνουν.  Δε μου αρέσει η λεκτική βία των γνωστών εκφράσεων τύπου "άντε ρε μ_λ_κ_" και "άι γ...σου". 
Ως αγένεια βιώνω και τον άναρχο τρόπο οδήγησης των Ελλήνων όπου παραβιάζουν τον ΚΟΚ (Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας) συνέχεια. Και έρχεται μια έρευνα για να επιβεβαιώσει ότι είμαστε οι πιο αγενείς οδηγοί της Ευρώπης! Την έρευνα για τον πιο αγενή Ευρωπαίο λαό στην οδήγηση πραγματοποίησε το Ινστιτούτου Ipsos,  στο πλαίσιο της οποίας ερωτήθηκαν μέσω ίντερνετ 10.000 Ευρωπαίοι σε 10 χώρες (Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ελλάδα και Πολωνία) για τη συμπεριφορά τους στο τιμόνι.
Σύμφωνα λοιπόν με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες όχι μόνο είναι οι πιο αγενείς της Ευρώπης αλλά δεν το κρύβουν κιόλας! Οι Έλληνες οδηγοί παραδέχονται σε ποσοστό 74% πως συμπεριφέρονται αγενώς εν ώρα οδήγησης, με συνηθέστερη συμπεριφορά την εξύβριση άλλων οδηγών!
Η έρευνα υπέδειξε την Ιταλία ως τη χώρα με «τους πιο ανεύθυνους οδηγούς»  σε ποσοστό 31%, κάτι που παραδέχονται και οι ίδιοι οι Ιταλοί σε ποσοστό 58%. Οι Έλληνες, σε αυτό το ερώτημα, έρχονται στη δεύτερη θέση με 20%.
Το βιντεάκι που ακολουθεί θα σας κάνει να γελάσετε και να δείτε τις ομοιότητές μας με τους Ιταλούς οδηγούς. Είναι animation και διαρκεί 5 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου