Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ο υπέροχος κύριος Michael Bublé!


Όπως μάλλον έχετε καταλάβει, έχω μια αδυναμία στην jazz, έτσι αποφάσισα να κάνω μικρά αφιερώματα σε όλους τους αγαπημένους μου τραγουδιστές και τραγουδοποιούς, έλληνες και ξένους! Είναι σαν να τους ξεπληρώνω ένα μικρό χρέος που τόσα χρόνια μου κρατούν συντροφιά στα δύσκολα ή στα χαρούμενά μου… Έχω ήδη γράψει για την Caro Emerald, την Madeleine Peyroux και την "δικιά μας" Κατερίνα Ντούσκα. Καιρός να γράψω τώρα και για έναν άντρα, τον βασιλιά του swing και διάδοχο της σπουδαίας κληρονομιάς του Frank Sinatra και του Dean Martin. 

Ο Michael Buble, γιος ψαρά από τον Καναδά με ιταλικές ρίζες, είχε από μικρός τεράστια αγάπη για την όπερα και τη jazz. Ο Bublé μεγάλωσε ακούγοντας την jazz συλλογή του παππού του, ο οποίος τον έμαθε να αγαπά αυτό το είδος της μουσικής. "Ο παππούς μου ήταν πραγματικά ο καλύτερός μου φίλος καθώς μεγάλωνα. Αν και μου άρεσε το  rock 'n' roll και η μοντέρνα μουσική, την πρώτη φορά που ο παππούς μου με έβαλε να ακούσω  Mills Brothers, συνέβει κάτι μαγικό. Οι στίχοι, η μουσική, το συναίσθημα ήταν τόσο αληθινά, τόσο δύνατά που συνειδητοποίηση αμέσως τι θέλω για το μέλλον μου. Θέλω να τραγουδήσω τέτοια τραγούδια".  
Ο Bublé ποτέ δεν σταμάτησε να πιστεύει οτι θα γινόταν διάσημος, αλλά στην αρχή το πίστευε μάλλον μόνο αυτός. Σε ένα γαμήλιο πάρτυ η τύχη επιτέλους του χαμογέλασε και έτυχε να συναντήσει τον σπουδαίο παραγωγό David Foster. 
Ήταν η αρχή της καταπληκτικής σταδιοδρομίας του.

Τώρα πιά στα 39 του, με τη φωνή, τη στάση και το ύφος του, έχει κατάφερει να κερδίσει εκατομμύρια θαυμαστές.
Έχει ήδη πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό του, πολλαπλά βραβεία Grammy, τεράστιες συνεργασίες, εμφανίσεις στις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου και πάνω από 35 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. 

Απολαύστε τον στο φοβερό SWAY




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου